S aku na kolo je to stejné, jako ty samé články použitě někde jinde.
Jenže tam je ALE.
U kola jde hlavně o nabíjení rychlonabíječkou a když se aku zahřeje, neznačkové a ještě se po nabití nechá připojené
na nabíječce.
Viz ten chytrák vloni, co mu hořela ve vaně a on místo aby to polil vodou, nechal to rozhořet a volal hasiče...
Nebo, při jízdě dlouhodobě za únosnou mez odběru proudu, zase u neznačkových aku.
Rozhodující je elektronika, obvody hlídající jednotlivé články.
Mám tuto baterii, která je právě i pro motor 750 a 1 000 W, když dám naplno, displej ukazuje 999 W odběr, reálně je to i více.
Když si někdo dá levnější neznačkovou, určenou pro 250 W motor, klidně uvěřím, že jí zničí... protože její BMS to neuhlídá,
https://www.elektrokola-michal.cz/akumu ... nabijecka/Rychlonabíječku nebrat, stačí 2,5A, včera jsem nabíjel počtvrté od září a přes pět hodin, aku studené, nabíječka teplá.