

http://www.digimanie.cz/olympus-c-750-u ... om/produkt
http://www.netcam.cz/encyklopedie-ip-za ... d-cmos.php
http://www.digimanie.cz/fotomobily-snim ... s-ccd/2885
a opravdu snímač LCD
http://www.vffoto.com/snimac-lcd-displeje

**lasta píše:Edo. Ty si pleteš pojem a dojem. .....
Stanley 900 píše:CCD a LCD není jedno a to samé
Jaryn píše:Edo, je potřeba se koukat na všechny strany, ne jen dopravaS takovou volby nevrajete
http://www.digimanie.cz/olympus-c-750-u ... om/produkt http://www.netcam.cz/encyklopedie-ip-za ... d-cmos.php http://www.digimanie.cz/fotomobily-snim ... s-ccd/2885 ......
ODSakEda píše:....(taková mrtvolná vyblitá a sytost ani posun barev to neřešil...) i slabá zelená i šum[/b] to stejnak mělo a to i na ISO 100 zejména v modravé obloze i za slunečního světla...
Viz ukázky mojich fotek (CMOS vs CCD):
.Eda píše:A to jsem měl jen 1. dvoudecko dnes
Stanley 900 píše:Zmiňovaná kritizovaná SONY A7 a Samyang 14 T3,1 pro FF, barevná vinětace je vpravo nahoře nejvíce, na druhé straně minimální.
Ještě chci vyzkoušet objektiv nasadit opačně stranově.
Program Zoner načte soubor jako 6 000 x 4 000, Affinity načte plnou původní velikost 6 024 x 4 024, takže ignoruje informaci
o počtu bodů, podobně jako program DNG konvertor v případě RAWů z kamery BlackMagic...
Jarouš píše:Ono to s tou kresbou u tulipánu na pokraji přepalů u foťáku s malým rozlišením a DR poplatným době a kategorii foťáku bude asi trochu jinak, než u vlčího máku s velkou rezervou v expozici foceného generačně i zaměřením zcela jiným strojem. Jsou to hrušky a jabka, vypovídá to akorát o pokroku v digi foto technice. A taky o tom, že se Edovi nechce hrát s RAWem a podle toho teprve zjistit, zač je toho skutečná dynamika barev. Já vím, ten Olympus uměl jenom TIFF...
Stanley 900 píše:Fotím zásadně RAW a nemůže znát Sony objektivy Nikkor, když jsou s bezkontaktní redukcí. Tak daleko ještě nejsme
Konvertor je doporučení Phase ONE Express for Sony.
Stanley 900 píše:To je ten samý Samyang 14mm jako mám já, jenže zatímco pro foto se označuje jako teoretických F 2,8,
v povedení Cinema je značen T 3,1, což je praktická "světelnost" za objektivem...
Ta fotka z odkazu je nějaká divná, asi doostřená, krupicovatá![]()
Ty si to pleteš, objektiv čip má, ale redukce je kus duralu s bajonety Nikon - SONY bez kontaktů.
Elektronická verze, která podporuje i AF, stojí přes deset tisíc a komunikuje plnohodnotně jenom s G objektivy, ne s D,
navíc tu redukci podporují jenom A7II a A7 RII, starší verze jí nevidí...
Mě stačí plný manuál, AF a nebo i nějaká předražená stabilizace A7II za dvakrát tolik než A7 je mi k ničemu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník