Přeji příjemný podvečer, před časem jsem manželce v T-Mobile pořídil nový mobil, za měsíc jsem byl už potřetí v T-Mobile s problémy. Pokaždé jen výmluvy na nějakou drobnost, kvůli které to není třeba dávat na reklamaci, ovšem manželka může volat tak jedině z otevřeného okna. Před chvíli volal technik ať si necháme vyměnit v mobilu SIM a když ani to nepomůže tak telefon do opravy. Ten krám mi sežral rok života!
Žena si také rok vytrpěla s tabletem od Aceru... byl asi za desítku a stále zlobil, nešel zapnout, v Brně v servisu ho už znali jak falešnou kartu...po roce World vrátil peníze a žena si noťas HP výhodně z Electronics koupila, byl na krámě poslední, tak dali litr slevu. Žena už rok, nemá s PC problémy...známe tu situaci, když se tablet stále posíral a čekalo se, až přijde z opravy...
Nojo, ona nabídka všeho, přesahuje poptávku a to je ten průšvih, navíc na Heurece, je takové vnadné prostředí ...stále by se kupovalo lepší, novější, dražší...