No, já vidím loga Škoda na bloku i hlavě, ale model nevím, neb to bude tůůůzemocstarý!
Mimochodem ta třecí disková převodovka a nejsíš i spojka, to je něco!
(vpodstatě variátor! Podobně jak klínové variátorové převodovky, kde se ale roztahují čela řemenic proti sobě a řemen se propadá k menšímu průměru na jedné a k většímu na druhé řemenici, zde se velké ogumované(?, nebo je to spíše tvrdý třecí kruh-obruč na gumovém mezikruží? Kvůli vybracím? Něco jako dvojmota dnes... Tedy nic nového

) hnané kolo posouvá blíže ke středu hnacího kovového talíře - současně setrvačník, poháněného asi přímo z motoru - přímo z klikovky. Prakticky se nemusí k sobě ani přitláčet a oddalovat jako spojka neb se prostě jen posune na střed talíře kde je obvodová rychlost 0

Tedy jsou stále přitlačené?)