Stanley 900 píše:Samozřejmě, že mě video z foťáku nemůže uspokojit a na snímkové frekvenci zase až tak móóóc nezáleží.
Standardní filmová frekvence je 24 fps a jak to vypadalo dobře, musí se s tím umět pracovat a ne tam jebnout prioritu clony
na foťáku a myslet si, že fotíme, jako si to unešení fotografové, když přepnou svoji DSLR na vídeo, často myslí.
Podle toho potom ty záznamy vypajdají...
Tak to tedy tvrdě nesouhlasím, slepče
 24p stačí pouze pro klidné záběry bez pohybové dynamiky v obraze
 24p stačí pouze pro klidné záběry bez pohybové dynamiky v obraze  Jen slepec nevidí např. pozpátku se točící loukotě kol... Nebo i trhání kontur objektů zejména při švenku kamerou... To je jakože správně???...
 Jen slepec nevidí např. pozpátku se točící loukotě kol... Nebo i trhání kontur objektů zejména při švenku kamerou... To je jakože správně???... Tyto prudší pohyby a nepříjemný strobocop pro ty co maj lepší postřeh, filmaři "řešili" pouze máznutím... obrazu (delším časem závěrky...) No to tedy fuj
 
 Nedávám prioritu clony ale závěrky!!! U 25fps prokládaně 1/50 neb 25i je i50 (50polofps) a 50p snese 1/100 až 1/200
 
  Nemusím mít obraz máznutý
  Nemusím mít obraz máznutý  při švenku nebo prudším pohybu v obraze a přitom mi netrhaj kontury pohybujících se kontur jak u 24p...
  při švenku nebo prudším pohybu v obraze a přitom mi netrhaj kontury pohybujících se kontur jak u 24p...   
 Ano mnoho amatérů i "profíků" točí videa i na 1/2000...................
Ještě jsem doplnil v předchozím příspěvku link na můj amatérský záznam koncertu amatérské skupiny přímo do AC3. Není to nahrávané po kabelu z mixu ale přímo foťákem s exterňákem a z dálky - z půlky hlediště!





 Na kytky co se nehejbou dobrý ale
 Na kytky co se nehejbou dobrý ale  