Ruby, parády jak z hlediska kompozice, tak atmosféry.

Ani ta voda tam nedominuje.

Došel recept na vánoční štrůdl?
Jarouši, je těžké posuzovat
analogový snímek z filmu, když je prohnán dvojnásobným
digitálním procesingem (nejdřív v scaneru a potom v editoru).
Ostatní mi jistě potvrdí, že stejně přesaturovaný snímek se silně přidaným kontrastem lze urobit i z digitálního negativu (RAWu).
Navíc se ty úpravy podepsaly na konečném výrazu snímku a kočičák (mimochodem velký fešák) vypadá jako by byl upravován a přidán v samostatné vrstvě.

I tomu se ale dá říkat
"umělecký výraz", proč né.
Zjistit, zda se na přehnané saturaci má větší podíl digitální proces, nebo samotné ORWO (AGFA též dobře pastelkovala) je velmi obtížné, neboť to byla základní vlastnost těchto filmů. Ta samozřejmě byla dána módní dobovou poptávkou na líbivé barvičky.
Když nedá vodu Vladimír, dám jí já.
