Jo, jo, barvu jsem dělal také! Od vyvolání filmu ( většinou plochých z bazaru ) až po velké zvětšeniny. Zvětšovák Magnifax 3 jsem si uchoval, ale barevnou hlavu i s transformátorem jsem prodal. Aditivní systém, pomocí R, G, B filtrů, jsem zkoušel ještě před barevnou hlavou. Tam bylo trochu pracnější přepočítávání filtrace, pomocí délky jednotlivých expozic, ale výsledky také nebyly špatné. K barvě bych se už asi nevracel, je to dost pracný proces a těžko se uhlídá teplota první lázně na papíry ( 38 C )! Měl jsem sice vyhřívací podložku pod mísu 30 x 40 cm, teplotu jsem měřil průběžně kontaktním teploměrem přímo v lázni a autamaticky spínal vyhřívání, ale i tak se těžko zachovala opakovatelnost dvou po sobě následujících fotogafií. Navíc se musela první lázeň každou chvíli regenerovat. A to nejhorší byl odpar z tak velké mísy o této teplotě vývojky, který byl navíc silně karcinogenní! Ale o tom už jsme si myslím jednou psali.
Černobílý proces, až po fotografie si občas ještě vyzkouším, ale už opravdu jen zřídka! No a film většinou digitalizuji pod zvětšovákem, pomocí převráceného objektivu RODAGON APO 50 mm a fotoaparátu Panasonic GF 1. Nasekám více záběrů z jednoho políčka filmu a potom je v PTGui spojím. Mám k tomu udělaný přípravek, takže mohu takto "skenovat" i větší formát filmu. Rozlišení mám naprosto dostačující a denzitu, zásluhou silného světelného zdroje, myslím také. Ostatní holt musí zvládnout PhotoShop! Vím, je to dost pracný, ale v podstatě si hraji! Nic mě nehoní! O tom jsme si myslím už ale také psali!

Těším se na Tvoje výsledky s filmem!
