V té ,,výbavě" toho Swifta chybí zmíňka že cyklovač pro přední stěrače je plynulý , dveře mají boční protinárazové výztuhy ,vysoká zadní hrana kufru (často kritizovaná) je vlastně výztuha pro zadní náraz, zámky se sami odemknou po nárazu + kliky jsou konstruované pro ,,vytržení" vzpříčených dveří ....ona bezpečnost byla vůbec prioritou ( to už je vidět i z kolenního airbagu a ,,odpadacího" pedálu)...a plná počet hvězdiček v testu to potvrdil

.
Řekne se hloupost....ale na parkovišti u supermarketů se v případě blondýn ( které nechávají kabelku běžně na sedačce spolujezdce) hodí i to ,že centrálem lze samostatně odemknout jen dveře u řidiče a nebo jen kufr

.Prostě někdo také přemýšlel a to se moc nevidí...většinou vítězí efekt nad praktičností

.
V testech se potvrdila serióznost údajů výrobce o nízké spotřebě ( kombi kolem 5 l ..... holt variabilní časování ventilů

).Přední sedačky jsou bezva.. ,,drží" i nahoře v oblasti horní části trupu....je to v nich skoro jako v rallye autu

....je to prostě ,,hravý" a čilý prcek...radost se svézt
Karlík
PS: koukám BMX že máš automat.....tak ten je v testech chválený jako nejlepší v tomhle segmentu ( nejplynulejší řazení , výborná dynamika a úsporný).