Já to vidím na první pohled vždy, i v reportážích v TV, asi oko stříhače

Je to patrné i na časové ose po jednotlivých snímcích, že nejsou mázlé a "nenavazují...
Víš jak to myslím, že jsou to jakoby "jednotlivé fotky" . Pošlu odkaz na filtr.
Napřed odkaz na úhel závěrky kamery, což je čas expozice jednoho snímku.
Jako Normal je 180°, to je například při 25 fps 1/50 s, při 60 fps je to 1/120s a pořád to je 180°úhel závěrky.
Logicky při větší snímkové frekvenci klesne i čas expozice, i když je to pořád 180°závěrka.
Na rychlý pohyb, který se bude potom pouštět zpomaleně a analyzovat, například sport, se používá krátký čas expozice
čili malý úhel závěrky, třeba 15°, což je při 25 fps 1/600 s atd.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rotary_disc_shutterNa běžný pohyb, například jako ten vlak, se používá 180 až 90°úhel závěrky, což je při 25 fps 1/50 až 1/100s
A když chceš kromě správného času expozice mít ještě pod kontrolou práci s hloubkou ostrosti, například malou,
tak jediné řešení jsou filtry, pokud nedokážeš zajistit odpovídající osvětlení, což venku asi nezajistíš.
