Jaryn píše:Edo…….. Ale chápu. Byly to mašinky vyrobené za komunistů, tudíž už jen z podstaty dnešního pohledu pokrokových politiků špatné. …….
Ale prdlačka, co mi to podsouváš za zaujatost???... Já ani nevěděl, že byl vyroben za komoušů, myslel jsem spíše že za první Republiky, ke konci. Zas takovej zaslepenec néjsu, ale nacionalista taky ne! Někteří si pletou nacionalismus s vlastenectvím
...
Lasto, v Česku (nebo ještě v Československu?) nevím, ale ve světě to byl rakouskej Taurus, jak jsi právě uvedl.
A přitom si na rozdíl od konkurence tvarem a designem na nic nehrál - jen taková obyč tažná lokomotiva
A nevím kolik jsme svištěli, ale asi dost přes 200kmh!
Já - motorista, vlakem dlouho se nevezzlivši se, naposledy před 5-ti lety z Břeclavi do Olomouce, kdy průvodčí mi sdělil že jedem až... 120kmh - tolik nejelo ani naše embéčko (Škoda 1000 MB)
- což byla pro mě - odkojenýho socialismem a courákem i courajícím se jen tzv spěšným... vlakem co jem max 80kmh a jen místy..., závratná rychlost a ještě to házelo ze strany na str. ...
, který jezdí kolem Mnichova autem 180 až 200kmh, přesto šok z teho fofru odhadem ještě většího než jsem kdy jel autem
A přitom to necukalo
jen když se dva rychlovlaky mihly, tak bouchly dveře a trochu to s náma hodilo a i dlouhé vlaky se míjeli jen cca 1s!!!
To jsem se vždy nejvíc lekl až do pochcání se
Autem po dálnici mi to tam trvá cca 2h..., tím vlakem cca 30min