Rozumím Ti. Jediná výhoda by byla, že bys mohl takto fotografovat i pohyblivé situace. Jinak si myslím, že vynaložené námaze s touto konstrukci nebude výsledek moc rovnocenný. Ale jak se říká, kdo si hraje, nezlobí!
Trochu je potom problém se složením těchto tří výtažků. Je třeba srovnat i jejich světelnou úroveň, aby snímek nebyl šíbnutý k jedné barvě. Prováděl jsem to v Photoshopu smícháním vrstev. Kdysi jsem se o tento systém pokoušel i s formátem 6 x 9 cm. Výsledek přikládám ( strom ).
Jinak ty filtry o správné hustotě se shánějí blbě. Já jsem k tomuto účelu použil fóliové filtry ORWO, které mě zůstaly ještě z doby, kdy jsem dělal barvu pod zvětšovákem ( aditivní systém ). Už se ale bohužel nenechají sehnat. Mají správnou hustotu, protože byly prakticky k tomuto účelu vyvinuty. S jiným filtry by byl problém docílit správné výtažky ( R, G, B ) a výsledek by stál za prd. I to jsem zkoušel a varuji před tím je to jen škoda času a námahy. Přikládám ještě několik snímků. Ahoj a držím palce.
P.S.
U těch kolejí je na vlnkách vody vidět, jaký je problém, když se nezachytí výtažky v jednom čase.