Fauveho kavárna a jiná pohostinská zařízení

Fauveho kavárna a jiná pohostinská zařízení

Příspěvekod Fauve » 04 črc 2014 06:23

Tak jsem tady tím naším fotografickým městem bloumal a chodil a kde se podívám, tam se nehodím. Někde si mně nevšímali, asi si mysleli, že jsem nakažen prašivinou, jinde mě moderátor hezky "Ponašimu" poslal pryč :lol:. A tak jsem se rozhodl, že pro pocestné otevřu kavárnu, se stále otevřenými dveřmi. Pro začátek vložím Kavárnu Radhošť z našeho města. Ovšem když ji otvírali na samém počátku minulého století, tak se jmenovala "Cafe und Restaurant Habsburg". V době totality a nesvobody, byla kavárna Radhošť hráčské doupě, kde se daly, třeba v tarokách, které jsem tam hrál já, prohrát i velké peníze.
Přílohy
Kavárna Radhošť.jpg
Kavárna Radhošť.jpg (314.77 KiB) Zobrazeno 44398 krát
http://www.cagliostro.eu/
Přátele, stojí za kulové ho..., ale snáším to velice dobře.
Uživatelský avatar
Fauve
 
Příspěvky: 4275
Registrován: 13 kvě 2012 16:30
Bydliště: Slezsko

Re: Fauveho kavárna a jiná pohostinská zařízení

Příspěvekod Fauve » 04 črc 2014 10:44

V kavárně bývá i veselo:
Gynekolog přijde o zaměstnání a protože nemůže sehnat jiné místo, tak jde na pracovní úřad. V nabídce jsou však jen místa automechaniků. Jde se tedy ucházet o místo do jednoho autoservisu, a tam mu povídají: "Máme tady takový test. Rozmontovat motor a vyndat ho z auta, a pak ho zase zpátky namontovat. Máte na to čtyři hodiny." "No a jak je to hodnocený?" ptá se gynekolog. "Bodově," odpovídá zástupce autoservisu. "Můžete získat maximálně 100 bodů. Podmínka k přijetí je zisk minimálně 90 bodů." Tak gynekolog začne a po čtyřech hodinách utře pot z čela a povídá: "Hotovo!" "Výborně, jste přijat." "A kolik jsem získal bodů?" "150" "Jak to 150, když maximum je 100?" "No, 50 máte za rozebrání motoru, 50 za složení, a těch dalších 50 - to máte jako bonus za to, že jste to všecko dělal skrz vejfuk!"
http://www.cagliostro.eu/
Přátele, stojí za kulové ho..., ale snáším to velice dobře.