rady ohledně objektivu

rady ohledně objektivu

Příspěvekod kostrunek » 03 črc 2015 04:02

Dobrý den, začínám s focením a chtěl bych se zeptat na vaše doporučení.

Mám dvě otázky. Co se týče výbavy mám Nikon D7000 a objektivy Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC + setový Nikkor 55-200mm f/4-5.6G AF-S DX VR. Ale nejčastěji používám ten Tamron. A k tomu se vztahuje první otázka. Co s tím to objektivem fotit. Jsem opravdu nevytříbený amatér, tak bych se chtěl věnovat tomu na co mám vybavení. Zkoušel jsem s ním makro, mě se celkem líbilo, ale bylo mi to hodně kriticky ohodnoceno.
A druhá otázka je taktéž navazující. Jaký objektiv dále pořídit. Zvažuji zda koupit Nikon 35 F1,8 nebo používat tento Tamron s přiblížením na 35mm a našetřit na Tamron SP 90mm f/2,8 Di Macro VC. Vím že to záleží na tématu jemuž se při focení budu věnovat, ale zajímalo by mne vaše doporučení.

Děkuji za odpověď.
Petr Kostrůnek
kostrunek
 
Příspěvky: 1
Registrován: 03 črc 2015 03:52

Re: rady ohledně objektivu

Příspěvekod joppe » 16 kvě 2016 13:05

Tiez by ma to zaujimalo, ale odpovedi sa tu asi nedockame:(
joppe
 
Příspěvky: 2
Registrován: 16 kvě 2016 12:07

Re: rady ohledně objektivu

Příspěvekod ladysk » 16 kvě 2016 15:08

tak - skoro po roce na odpověď asi už ani autor dotazu nečeká ... :-)
ladysk
 
Příspěvky: 432
Registrován: 26 zář 2014 11:09
Bydliště: Hradec Králové

Re: rady ohledně objektivu

Příspěvekod ladysk » 17 kvě 2016 09:26

no když už jste se tady do toho po čase dali ... ta 35 je na makro k ničemu, seťák na reverzu, jak píše Stanley, to naprosto nahradí a ještě si může hrát se zvětšením podle nastavemí mm ... 35ka jako taková - neotočená - tou nevyfotíš nic, max tak mouchu na celém keři :-), nedivím se těm zmiňovaným kritikám... :-)