poradte prosim s vyberem univerzálního fotaku

poradte prosim s vyberem univerzálního fotaku

Příspěvekod Vlada69 » 01 kvě 2012 20:05

Dobrý den. Potřebuju poradit s výběrem vhodného foťáku. Jsem amatér. Potřebuju univerzální fotoaparát, ale zase nechci nic úplně obyčejného (takový už mám :D ). Co fotím: především fotím na různých auto-moto závodech, především motocross, freestyle motocross, autokros, rally závody atd. dále taky nějaké rodinné oslavy, dovolená u moře atd. Tudíž potřebuji stroj, který udělá pěknou fotku auta ve 200 km/h :D Ale také dobrý portrét nebo foto přírody. Taky aby se případně ta fotka dala zvětšit a nechat udělat. Zoom je taky důležitý abych udělal na motocrosse slušnou fotku jezdce aspon na 100 až 200 metrů. Moc se vtom nevyznám. Zrcadlovka by asi byla nejlepší, ale chci něco spíš menšího a lehčího. Zatím se mi moc a moc líbí Sony Cyber - shot DSC - HX9 ale pak jsem ještě natrefil na Sony nex - 3n nebo Sony nex - 5n dodávané přímo s objektivy. Ty mě docela zaujaly. Značka sony je má oblíbená, ikdyž vím, že budou ve fotacich asi lepší. Takže prosím o rady, tipy a názory. Vystačím si se Sony Cyber - shot DSC - HX9 ??? nebo te chce radši něco s optikou ??? Cenový strop cca 10000 Kč … ideální cena okolo 6 až 7 tisíc Kč. Popř jsem schopný na cenu čekat než trochu opadne ikdyž se to u foto asi nehýbe tak rychle jako třeba u mobilů. Předem díky za objektivní a přínosné rady. (PS: momentálně mám Panasonic DMC-LS60 6 megapixel, 3x optický zoom - opravdu nic moc fotky)
Vlada69

Re: poradte prosim s vyberem univerzálního fotaku

Příspěvekod Avionik » 01 kvě 2012 20:52

To "Vlada69" jak se tak dívám tak to budeš muset asi z něčeho slevit nebo sáhnout hlouběji do kapsy, dán ti jeden odkaz ( http://www.fotoskoda.cz/eobchod/p401314 ... ix-hs25exr ) sám jsem dlouho o Fujině uvažoval ale zatím čekám jak to dopadne v létě s prašulkama, penzista
Avionik

Příspěvekod Vlada69 » 01 kvě 2012 21:02