Moderátor: Pete2
. pe-pa » 01 srp 2018 14:28
a na obou stranach jeden vedle druheho a pekne vedle sebe, jenom a. jenom same svetove luxusni zbozi svetovych znacek (jen opravdu prave a original, ne od Vitnamcu a pod.) ........nechat tak trochu holt zase jednou cvrlikat prachy....
pe-pa píše:Edo, Ford je Ford, co? Ale voni ty Fordy maj, tedy nemaj vlastni, tak holt dovazej levny Diesel motory z Francie od levnyho Renaulta....
pe-pa píše:Lasta, blbe, zu jsem ti nekolikrat tady psal, aby, kdyz jsi blby, abys nam to neukazoval na odiv, abys se s temi tvymi hovadinami tady neukazoval! A nejen ja ti to neustale rikam, ale i jini kollegove jak zde v Sigma vlaknu, tak i v jinych vlaknech! Nikdo neni na tve pindy zvedavy!!!!
*
"Jsou i další odborné servery, které vysvětlují problematiku a odstraňují nepravdy a mýty internetových diskusí.. "
Motoröl-Abkürzungen
SAE-Klasse
Die Angabe 5W-40 auf der Dose kennzeichnet die SAE-Klasse ("Society of Automotive Engineers"). Sie beschreibt die Viskosität. Das ist das Maß für die Fließeigenschaften des Öls. Die vor dem Buchstaben "W" (für Winter) gekennzeichnete Zahl beschreibt die Fließeigenschaften bei Kälte. Je kleiner die Zahl, desto schneller und besser fließt das Öl bei Kälte an die wichtigen Schmierstellen im Motor. Die Zahl ohne "W" beschreibt das Fließverhalten bei einer Temperatur von 100 Grad.
15W-40
Motoröl mit der Viskosität 15W-40 ist die heute übliche Standardqualität. In der Regel für viele ältere Motoren geeignet. Im Winter einsetzbar bis zu minus 20 Grad.
10W-40
Diese Öle bieten einen kostengünstigen Einstieg in die Leichtlaufklasse. Sie sind im Winter ohne Probleme bis zu einer Temperatur von minus 25 Grad einsetzbar.
5W-40
Teil- oder vollsynthetisch hergestellt, bietet dieses Öl verbesserte Kaltstarteigenschaften im Winter bis zu minus 30 Grad. Außerden kann es beim Spritsparen helfen.
0W-40
Vollsynthetisches Motoröl mit niedrigstmöglicher Viskosität bei Kälte – bis zu minus 35 Grad – und optimaler Schmierfähigkeit im oberen Temperaturbereich.
5W-30
Hochleistungs-Leichtlauföl für Motoren mit langen Ölwechselintervallen. Im Winter nicht zu dick-, im Sommer nicht zu dünnflüssig. Auch für Diesel mit Partikelfilter erhältlich.
Jeste jsem nevidel nikdy jine nez jen odborne servisy. Neodborne servisy asi nejsou..... Kazda prodejni organisace, tedy i servisy, vyrobci atd. jsou zainteresovani vylucne na vazani k nim zakaznika a ruznymi polopravdivymi i bachorkami zakaznika presvedcit o jejich argumentech a co je nejlepsiho u nich pro jeho Auto.... Jsou to psychologicky upravene texty, kterymi nalevaji jak spolupracovniky v kontaktu se zakaznikem, tak i mechaniky a vubec vsechny ty, kteri maji co delat se zakazniky a jejich vozy. Pod heslem "Jen to nejlepsi pro vaseho milacka Auto", pro ktere je mnohy neznaly a nevedomy normalni majitel schopen pak obetovat vsechno......
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků