Jarousi, jeste se rozciluj, ze jsem hned neskocil a neodpovedel!
Zu jsi se mi omluvil? Take jeste ne. A asi, jako obvykle, se to bude pozvolna zase prekrucovat....
Tak tedy, samozrejme, ze na tech Josefovych fotkach vidim rozdil. Leva je trochu sytejsi nez ta prava.
A proc jsem se ptal, ja jako profik? Hehehe, byvaly....
Protoze jsem videl, ze se snazis timto ADOBE RGB nastavenim ziskat dost potrebny Vorteil, tedy vyhodu v barevnosti od sRGB a tim presvedcit Jardu, ze je Merrill lepsi nez to Quattro. A to mne zajimalo co mi odpovis. Ze jsem uhodil na hlavicku jsi mi tvym dalsim jednanim jen potvrzoval.
Ale on Jarda taky neni vcerejsi a jak videt ma i vlastni hlavu i kdyz ti zatim dava za pravdu s tim Merrillem. Az dostane do ruky ty spravne upravy jak s RAW Quattro vyrachtat maximalni kvalitu a k tomu spravne a hlavne zajimave motivy, ne jako tyto do ted, tak si na Merrilla zu ani nevzpomene. Naznaky zu tady jsou, ze to zacina chapat jak a co se ukazuje tady s temi dvema fotkami s vecernimi mraky. Ale to jen na okraj. Pro mne tato zalezitost sporna neni, protoze znam obe kamery a vim co si mohu s nimi dovolit. Ted zu vubec nepochybuji, ze jsem udelal dobre, ze jsem si to Q opatril. Chybu jsem udelal v Tom, ze ty dve Q dp0 a dp2 jsem prodal; ty maji totiz vubec ty nejlepsi objektivy, lepsi nez ty nasazovaci ART.
Ale ono v podstate je uplne jedno s cim kdo foti, ale jak tu masinku a editory umi ovladat. To je u digitalu nejdulezitejsi!
A jak jsem zjistil take, a dost zajimave, tak Zoner se pro upravy cvaku ze Sigmy, jedno jake, moc nehodi; je vyborny spis jen pro bayer Sensory. PS zrovna tak.....
*
A abych tomu dodal tu potrebnou hloubku a dopad, tak tuto fotku vecerniho Ammersse jsem cvaknul hodne pred lety s mym Canonem 350! pouhych 8 MP a jak vidis, da se zamenit u divaka klido pido za Sigmacky cvak......
*