pe-pa píše:Takze to auto, ktere nebude mit od VW novou upravu motoru, ktery uz bude mit vyfukove spaliny specialnim katalysatorem, nebude asi vubec dal pripusten do provozu, nebo bude na takove auto daleko vetsi dan. Pri tom tento novy katalysator je velmi drahy, nebot jsou v nem pouzity drahe kovy, se bude muset v servisech menit daleko casteji nez nyni, protoze bude brzy zanesen.
Takze, kdo umi pocitat a je rozumny k tomu, tak takove auto ted jeste vcas proda.
Píšeš:
"
Takze, kdo umi pocitat a je rozumny k tomu, tak takove auto ted jeste vcas proda"
------------------------------------------------------------------------------------
A to nejlépe někomu méně rozumnému!
------------------------------------------------------------------------------------
Všechna nová auta už jsou vybavena kalayzátorem, jinak by nesplňovala přísné emisní podmínky. U dieselů jde také ještě o filtr pevných částic, neboli jakéhosi "lapače popílku" ( DPF ), jiný systém vstřikovacího systému ( CR ), který má také vliv na zmírnění vzniku nedokonale spálených částic a mnoho dalších vymožeností.
Ovšem každý, kdo s podobným motorem jezdí většinou jen krátké vzdálenosti by neměl stále jen jezdit na úsporu ale autíčku dát občas trochu za uši. To mu jen prospěje! Hlavně tedy onomu lapači pevných částic.
Děkuji za Tvůj příspěvek, ale asi už nebudeme toto ryze fotografické vlákno úvahami o motorech zatěžovat. Nemusí to každého zajímat a kdo má o motory jen trochu zájem, tak si literaturu najde sám. To není výtka Tobě! To si spíše mluvím sám pro sebe, napsal jsem už tady na toto téma zbytečně dost.

------------------------------------------------------------------------------------