Stanley 900 píše:Tak to jsem netušil, že 30 Mb/s je nějaká kvalita a dokonce v H-264, nebo Mp3 

S tím se nedá pracovat, klíčovat, něco smysluplného udělat...
Mám vyzkoušeno s "profi" DSLR, holedbající se super vídeem, s nekomprimovaným výstupem z HDMI
nahraném do externího rekordéru s pořádným kodekem ProRes 220 HQ, nebo nekomrimovaným.
Všechno pěkné na papíře, akorát že výrobci těch sračiček na hraní zapomenou dodat, že to je 4:2:0 a 8bit,
čili k prdu 

Pokud to není vzorkování alespoň 4:2:2 a 10bit a výše, nebo nejlépe Cinema DNG RAW 12 bit, tak jsou to šidítka... 

 
Tak to už jsi v profisféře... Já - amatér, moje dokumenty z akcí z obce nebo z párty a určené zpravidla ke zveřejnění na YT, natož soukromé rodinné, tedy rozhodně klíčovat 

  nepotřebuju  
 
 Sračkoudní jsou pro mě i mnohá dokonce "4k" , ale z pidičipu, bez stabilizace..., max 30p a malým dat. tokem (silnou komprimací) ale i profi!!! SD.......... kamery 

 Zvuk nahrávám někdy (koncert a pod., kde jde o zvuk více než o obraz) samostatně do PCM 

Doplněno: I když! -toto jsem točil nezávazně jako dokument místní skupině z Live! koncertu a sice přímo foťákem a do jím komprimovaného AC3 přímo, ale s externím STEREO Rohde mikrákem a poslechni , nejlépe do sluchátek, ten cinkot hajtky! i basy a to je YT robotem podruhé překomprimovaný!: 
https://www.youtube.com/watch?v=I-9_EQpWBjo