Omlouvam se! Dodatecne poopraveni textu byla snaha opravit to prave tak, abych nenarkl z omalovanek Tebe a ted taky koukam, ze se to da vylozit obojetne...
Tedy opakuji a jiz jed noznacneji: ze Josef38 praveze nedela omalovanky a HDR dela s rozmyslem hlavne kvuli velkym kontrastum a tak prepalum nebo sliti tmavych stinu do jedne guce
Ja to uzivam take stridme jen nalr pri foceni v seru, ve stinech a proti oknu natoz proti Slunci.
Nebo u pokusu o umelectejsi ztvarneni - napr starych drevenych vrat kde jsou barvy dokonce zbytecne a jde mi jen o zvyrazneni textury dreva - jeho let znacne vystouplych casem a stejnak vybledlych do jinak nudne sede tedy HDR omalovanka u B&W ani nehrozi.
Ani toto nebarevne se snazim neprehnat. Nebo u rezave konstrukci chci vyzdvihnout rez kor proti svetlu kdy by jinak vysly jen siluety konstrukce. Podobne jako zanika kura stromu proti svetlu nebo se naopak proti nebi toto prepali na tzv. "plechove" (jednolite bile...) nebe...
A na jednu expozici je svetelny kontrat mimo rozsah snimacu kor u levnych kompaku... ale i LDC monitory jsou limitovany max jasem vice nez CRT... A prepal vytvori az konec retezce videoreproduktor (zobrazovadlo). Jsem davno rozmlsanej z TV, kterou jsem mel dlouho jako PC monitor (mela to i v privlastku nazvu: LCD TV - PC Monitor) ktera mela jas pres 500cDl! (Pritom rozsireny barevny rozsah a 10bit DVI vstup), v dobach kdy LCD monitiry mely ma 270cDl...)
Nove TV a pise se i o monitorech, by mely mit az 1000cDl !
(jen aby mely i jine parametry vyborny a nebyly ani leskly...)
Tak hodne zdaru s rozumnym HDR. (a ze je to zbytencnost, nekdy(!), si nemyslim a rozdil vidim jednoznacne!)