No Ty jsi jasnej s tím HRD
,to byl můj sen od začátku sedmdesátých a dělaly se někde i stavby "NorVin" ,
tedy dvouválec Vincent (i bez HRD, což je polozávodní verze), ale podle mě to bylo zprasené a škoda originálního Vincenta.
Jinak stavbu motor JAWA 500 OHC do rámu Norton ES2 byla klasika u nás, z tehdejšího pohledu berlička, jako že motorka
na ježdění, z dnešního pohledu zmrvenina.
HRD měl i Franta Šťastný, samozřejmě na něm lehnul někde u tunelu v Praze, kde už nevím, to bylo tenkrát všeobecně známé.
Vincent 1000 se vyznačoval mimo jiné tím, že se na něm dle prodejce. a teď nevím jestli 8, nebo 9 majitelů z deseti,
do konce toho konkrétního roku zabilo.
Měl poddimenzovaný "rám", vlastně podvozek, protože to vše bylo na motoru...
Byl i jednoválec 500. se skoro stejným blokem motoru.
Harleye, pěkně udělaný NorVin, WLA a Norton Commando, následovník Commanda 850 ze začátku sedmdesátých.