**lasto,- já tolik piva nevypiju za měsíc
... snad proto se možná nedokážu "vcítit
nejen do jeho myšlenkových pochodů". Pracoval jsem v energetice, kde turbiny pracovaly s přehřátou párou o teplotě 536 °C, to znamená že přívodní potrubí mělo tmavě červenou barvu.... od té páry. Když laik vidí jak se páří z hrnce kde se vaří brambory tak by tomu těžko uvěřil. Parní generátory (kotle) - to byly opravdu velké stavby, snad proto jsem trochu hledal dál, protože údaje při objemu motoru 1 litr o výkonu 200 koní .. a do auta mne hóódně překvapily. To, že jsem v životě ještě třeba neviděl atom vůbec neznamená, že bych chtěl zpochybňovat jeho existenci, prostě ne všichni jsou vědci a ti ostatni to musí brát jako fakt, že to tak je. Ta současná doba od nás žádá přece denně , abychom bezmezně uvěřili mnohým jiným rovněž nepochopitelným zprávám a sdělením, které jejich autoři považují za zcela jasné.
Odkaz, který jsi doplnil mne přivedl jen ke klipu Viktora Sodomy a Franty Čecha - My máme parní stroj, takže jsem opět nezískal další informace, abych lépe pochopil jak to s tím parním motorem pro Škodovku bylo nebo je, zcela jistě technicky velmi zajímavá myšlenka, jen badatelům nebylo umožněno aby své myšlenky dovedli k úspěchu, velké projekty se jistě nerodí snadno. Jistě nejsou problémem pro myšlení laiků ... těm je jasné FŠECKO
Dneska není Apríl. ale celkem obyčejný den, ..i když ??? pátek 13.
Prostě jsem teď na tom podobně jako Bolek Polívka ve filmu
Dědictví aneb kurva hoši guten tag, kde pronesl tu svou nesmrtelnou větu: -
https://www.youtube.com/watch?v=DUCK9NCzgjs > sice ju taky neviděl, ale přesto "nezpochybňuje existenci tohoto jejího příslušenství"
.
Ten počáteční odkaz byl technicky zajímavý, tak snad proto jsem se chtěl dozvědět o něco víc, ale na tvůj další dotaz k litrové Škodovce ti zatím odpovědět neumím
, zkus pohledat sám, třeba budeš mít víc štěstí. Jsem přesvědčen, že můj rtg snímek lebky takhle nevypadá, proto jsem si asi trochu zauvažoval