Hlavně to je jenom název Kývačka a Pérák, technicky nemají nic společného s původními.
Původní měly dvoudobý motor, ve verzi 350 dvouválec. Rozdíl byl v samostatné řadící páce, procházející hřídel
startovací pákou. Kývačka to potom měla jednou pákou, která se přitlačila a posunula dozadu k našlápnutí.
Pérák měl řadičku menší a citlivější.
Ještě byl pod víkem promáčklý plocháč, do něj zapadala rolnička od tyčky spojky a nechalo se při přetrženém spojkovém lanku
rozjet pomalým pouštěním řadící páky.

Pérák měl vzadu kluzáky, tohle retro je spíše jako BMW R 18, ten zadek.
A protože to je čtyřdobý motor, udělali aspoň jako podobu s víkem JAWA 500 OHC, což byl hybrid mezi Pérákem a Kývačkou,
podvozkem. Předek Kývačka, zadek kluzáky jako Pérák.