V mém případě je to kolo s dodatečně montovaným pomocným motorkem:
podmínky:
bude nadále zachován původní charakter jízdního kola
pomocný motorek bude přiměřeně plnit podmínky ustanovení § 19 zákona
jeho výkon nepřesáhne 1 kW
v případě použití spalovacího motoru, nebude mít takový motor objem válce nebo válců větší než 50 ccm
maximální konstrukční rychlost nepřesáhne 25 km/h
montáž pohonného systému (motor, nádrž paliva nebo akumulátor) na jízdní kolo si nevyžádá zásah na jeho nosných částech
u mě stačí nastavit 25km/hod a je to podle vyhlášky pro pozemní komunikace. Mimo komunikaci bez omezení.
Ty dva nýty s M5 nejsou zásah do nosných částí.
Ty máš koloběžky s vestavěným motorem od výrobce, takže má vyjímku jako pro zásah do nosných částí.
mělo by to být asi toto:
vozidla, která nejsou vybavena alespoň jedním místem k sezení
a koupená elektro kola:
šlapací jízdní kola s pedály, která jsou vybavena přídavným elektrickým motorem s maximálním trvalým výkonem nižším nebo rovným 250 W, jehož motor je vyřazen z činnosti, jestliže cyklista přestane šlapat, a jinak je jeho výkon postupně snižován až do vyřazení motoru z činnosti, dokud rychlost vozidla nedosáhne 25 km/h
Takže u mojí verze akcelerační páčka nevadí, dokonce je pro správnou funkci potřebná pro rozjezd,
přídavný motor nemá torzní snímač, jako klasické elektrokolo... které ale akcelerátor mít nesmí a podle výjimky
z vyhlášky nesmí mít ani přes 250W motor.