Zděndo, jakýpak balím saky paky. Mám pocit, že toho znáš docela hodně. Jen se v tom někdy malinko utápíš. Resp. na hezkou montáž je za potřebí mnoha hezkých fotek, které dělají dohromady hezký celek.
Co se týká hodnocení, já bych to tak prudérně nehodnotil, je to moc malé na nějaké přísné hodnocení. Od jakživa tvrdím, a vzhledem ke svému věku a focení od útlého jinošského věku tvrdím a tvrdit stále budu že fotka je to co je zaznamenáno na papíře a pak lze hodnotit fotku. Fotka je to co vidím na papíře nejlépe 50x60cm a nebo i trochu menším. To na co koukáme na monitoru to jsou obrázky z foťáku.
Oni ti pixelpátrači, pixelšťourové a technopixelhodnotiči často ani nebyli v žádné galerii, nebo obrazárně. Tím bych se nerad dotknul kritičky, protože např. její hezké grafiky znám a mnohé se mi fakt líbili moc.
Já se za žádného grafika, ani montážníka nepovažuji, neb mě k tomu schází nadání. Tak to doháním alespoň tím, že se snažím stále zdokonalovat v možnostech PS a v poslední době zkouším i AI.
Co se týká mé poslední montáže, tak jsem ji nevěnoval příliš času a je to hodně znát. Vlastní výběr postavy jsem tady použil nástroj Rychlý výběr (W), pro hrubý výběr. Ten jsem následně převedl na masku a tu ručně dokreslil - opravil. Doutník jsem si stáhl z internetu, vyřízl pomocí pera, zkrátil a pomocí štětce zapálil a přidělal popel příslušně zmešil a pootočil. Ten pak přišel pod vrstvu postavy, aby byk držen kuřákem. Nejvíc práce dal ten kouř. A taky se nejmíň povedl, protože to nasvícení kouře nešlo podle mých předpokladů a nebavilo mě se s tím s... . Jo a ten Fidel, ten je vložen mezi dvě různé vrstvy kouře a patřičně zeslaben.