Rada jak dál s E-300

Rada jak dál s E-300

Příspěvekod moravan30 » 04 črc 2014 12:08

Poradí někdo s problémem s E-300 ?
Již x let vlastním olympus E-300 a nyní mám problém s prasklým sklíčkem hledáčku a tím, že někdy špatně ostří. Poptal jsem servis Olympus a poslali mě do patričných míst, že si mám koupit nový fotoaparát a že mi dají exkluzivní slevu 16%. Aktuálně nehodlám investovat do nového těla a objektivů. Proto potřebuji poradit od zkušenějších zda:
a) hledat servis který foťák opraví a otestují ( pokud možno na Jižní Moravě)
b) radši koupit z druhé ruky třeba E-620 a tím zachovat objektivy? Jak jsou na tom co se týká vlastností tyto dvě těla ?
c) radši změnit značku a koupit třeba Canon a přejít na standardní objektivy s tím, že později až třeba koupím nové tělo mi zůstanou k užití.. Jsem kvůli času věčný začátečník, většinou fotím krajiny, města, hrady. Třeba ta E620tka se mi líbí že je menší a lehčí... tak nevím.. poradí někdo ?
moravan30
 
Příspěvky: 2
Registrován: 04 črc 2014 11:25

Re: Rada jak dál s E-300

Příspěvekod exikar » 05 črc 2014 17:07